Klantenservice

Bij helpdehorecadoor.nl geven we u graag zo snel mogelijk antwoord op al uw vragen. Heeft u een vraag over een bestelling? Kijk dan op deze pagina en vind meer informatie over bestellen, betalen, levering,  en nog veel meer. Staat uw antwoord er niet tussen? Stel uw vraag dan rechtstreeks aan ons via [email protected]  Voor persoonlijk advies bent u altijd welkom.

 

FAQ
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd door PostNL, dit geldt voor alle leveringen in Nederland en België.

Kan ik meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
Uiteraard kan dit, echter staat elke bestelling los van elkaar, waar mogelijk proberen wij deze leveringen samen te voegen.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling op te halen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt de volgende werkdag verwerkt en 3 werkdagen daarna geleverd via PostNL op het door u aangegeven adres.
Let Op: wegens Covid-19 is het momenteel extra druk bij PostNL, hierdoor kan uw levering langer duren dan aangegeven.

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen hoe kan dat?
Online bestellen is tijdens de coronacrisis een veilige en makkelijke manier om producten in huis te halen.
De hoeveelheid pakketten die we verwerken is daarom enorm toegenomen. Hierdoor kan de bezorging wat later zijn dan je van ons gewend bent.
We vragen hiervoor begrip.

 

Voorwaarden & bijzonderheden
De wijnen worden niet bezorgd op de Waddeneilanden
Een bestelling kun je niet wijzigen of annuleren

 

Verkoop vanaf 18+

www.helpdehorecadoor.nl verkoopt geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Wij verkopen dranken uitsluitend aan kopers van 18 jaar en ouder. Niet alleen omdat dit wettelijk verboden is. Maar vooral ook omdat jongeren helemaal geen alcohol zouden moeten drinken.

 

 

Contactgegevens

Help de Horeca Door
Rontgenlaan 3
2719 DX Zoetermeer

[email protected]
www.orbwijn.nl